بگذار مستت کند انگور نابِ زندگی

لباس بی قواره ی من

/

من ذهن رویابافی دارم و حقیقتش اینکه همین ذهن رویا باف برایم شبیه یک دندان پزشک ماهر کار میکند و تا به خودم می آیم که خودم را از منجلاب رویا بیرون بکشم، چندین باری، بی منت، حفره ی دهانی و مشتقاتش را سرویس میکند! 
ذهن رویا باف همانند یک بیماری مهلک است! باعث میشود آدمی در جایی میان خیال و واقعیت سیر کند، در خیال ها زندگی میکند و در واقعیت فقط نفس میکشد! از یک جایی به بعد نمیفهمی کدام زندگی بود و کدام زنده بودن! نمیفهمی آن که برایش هر روز حرف میزنی، نگران میشوی، شعر میخوانی، دعایش میکنی و آن چیزی که باعث میشود رشته ی باریک اعتقادات هنوز به جایی وصل باشد، خیال است و آن چیزی که صبح ها با خوابِ خیالش بیدار میشوی و دانشگاه میروی، کار میکنی و برنامه هایت را میچینی واقعیت... آنقدر به هم خوب دوخته میشوند و در چفت و بست هم میروند که تبدیل به پیراهنی از "بودن" میشوند به اسم زندگی، که به قالب تنت نمی آید! زار میزند! اصلا شبیه لباس های آن دروازه بان منشوری میشود که مضحکه ی خاص و عام است! انگشت نما میشود این جانِ بی امید نخ نما شده ات...
ما سالهاست که این لباس نخ نما به اسم "من" را همیشه با خود به همه جا میکشیم...
نویسنده : انگور ۸ لایک:)
پیمان محسنی کیاسری
۱۸ آذر ۰۰:۲۵
پانچ لاین این متن برای من «که به قالب تنت نمی‌آید» بود. چقدر که این جمله می‌تونه معانی قوی‌ای رو تو خودش جا بده. خیلی خوب بود.
پاسخ :
اره منم خودم دوستش داشتم این یه تیکه رو :))
ممنونم ازتون ^_^
.
+ وقتی داشتم مینوشتمش هی با خودم میگفتم ای بابا باز علامت تعجب هاش زیاد شد. با اینکه همچنان به نظر زیاده اما من واقعا به تذکرتون هر دفعه دقت میکنم و سعی میکنم رعایتش کنم . بازم از این تذکرها بدین
Miss Author
۱۸ آذر ۰۱:۳۴
دست پا زدن بین رویا و واقعیت...
پاسخ :
اره واقعا دست و پا زدن میشه بعضی وقت ها
Faber Castel
۱۸ آذر ۰۴:۲۶
یاد بگیر مثل زندگی با خودت رو راست باشی،
باور بعضی چیزها سخته اما به هر حال، باید باورش کرد!
برای اینکه از بیرون ضد گلوله شی، باید از درون چکش بخوری،
و هیچ چیز به جز زمان، ماهر برای انجام این کار نیست :)
پاسخ :
چه جمله ی خوبی بود . " برای اینکه از بیرون ضدگلوله بشی، باید از درون چکش بخوری"
اره رو راست بودن خیلی مهمه . برای من این دسته از نوشته ها خیلی سخته چون یه جاهای نامحسوسیش با قسمت های تیره ی من پیوند خورده جدیدا از برای همین رو راست تر شدنه که می نویسمشون
آقاگل ‌‌
۱۸ آذر ۰۷:۰۷
با این اوصاف من هم از موهبت ذهن رویا باف بی بهره نیستم. و اتفاقاً به نظرم زیاد هم چیز بدی نیست. لاااقل تلخ کامگی دنیای واقعیت رو نداره.
پاسخ :
نه رویا بافی اصلا بد نیست . به نظر من اصلی ترین یخش زندگی و مهمترینش داشتن رویاست. فقط با کمک اون میشه زندگی کرد، حرکت کرد اما خب رویاها هم مقل آدما خوب و بد دارن :)) بعضی وقت ها موجب حرکتن و بعضی وقتا میشن درجا زدن و چشم واقعیت رو کور میکنن
بلک من
۱۸ آذر ۰۸:۱۷
این ذهن رویاباف باعث ایجاد حس خوشبختی میشه.
پاسخ :
اره موافقم تا حدودی . فقط با وجود رویاست که زندگی ممکن و طعم دار میشه . همونطور که تو جواب اقا گل نوشتم رویا ها هم خوب و بد دارن اما
ــ یاس ــ
۱۸ آذر ۱۲:۱۸
ای سوشا مکانی بی نوا=))

اگه این خیال نبود، من که دووم نمیاوردم،حتی اگه ...نمیدونم
حتی اگه هرچی
پاسخ :
:))) کجاش بی نوا آخه؟؟ اینو مینوشتم اون لباس باب اسفنجی اش جلو چشام بود اصلا:))
اره ۷یچکس دووم نمیاره . رویا خود امیده
🍁 غزاله زند
۱۹ آذر ۱۹:۳۳
فقط باید مواظب بود توش خفه نشد!
پاسخ :
اره اره این امکانم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان